Anneler selam kızım 14 aylık . 10 aylık olana kadar iştahı güzeldi ama son 1 aydır ağzına su harici hiçbir şey koymuyor zorla yedirdiğimi tükürüyor. Kafasını sallayıp elini uzatıyor verme diye ve en sevdiği şeyleri bile yemiyor . Azılarımızın 3 ü geldi şu an damakta şişlik yok yeni diş gelmiyor ağrısı vars ağrı kesici vereyim diyorum asla şurup almıyor ağzına . Zorla yatırıp enjektör ile boşaltıyorum o da tekrar o şurubu yüzüme tükürüyor. Zaten uyku doğduğundan beri uğramadı bize . Memeye zaten düşkündü ama son zamanlarda daha da fena oldu . Yememesi içmemesi delirmek üzereyim