Kızlar ya ben sezaryen olalı 73 gün oldu dün akşam üstü adet oldum ama sanki öncekiler gibi değil pıhtı pıhtı geliyor normal sıvı şeklinde değil önceden sıvı gibi sümüksü kıvamda gelirdi şimdi pıhtı şeklinde geliyor normal mi ilk defa oldu biraz endişelendim açıkçası