Sütüm indi göğsüm taş gibi oldu.Sağdık.Biberonla verdim biraz.Şimdi göğsüm hala taş gibi ememiyor göğsümü çok ağlıyor.Alamıyor ucunu bir türlü.Çok yoruldum.Sezeryanlıyım üstüne eğilmekten sırt ve baş ağrısı başladı.Zor durumdayım.Nasıl emecek ? Ne yapmalıyım :(