EzgiBade ben ilk oğlum4 aylıkken 12 saatlik otobüs yolculuğu yapıyorsuk uyuyordu kucağımda yanımda oturan kadın gıcık bişeydi mavin e arkada boş koltuk varmı bayan bebekle rahat edemicek dedi allahtan mavinde ben ablayı oradan alıcam zaten dedi arkada boş koltuğa geçtim ayaklarımı uzatıp sallıyordum uyuduğundada cam kenarı koltuğa koyuyordam mis gibi uyuyordu..