Çok geçmiş olsun. Bebeğim 2 aylıkken ben de yaşamıştım mastit olayını. Covid den bile zor geçirdim o durumu. Neyse neler yaptım..
*göğsüne dayanabildiğin kadar sıcak su ile masaj yap duşta. Yumru yerin tam üstünden meme ucuna kadar. Yumruyu arkadan itekleme durumu yok yani üstünden bastırarak yapılıyor.
*duş sonrası bebeğini emzir.
*kalan sütü sağ. Burası önemli içinde süt kalmasın.
*buzlukta beklettiğin lahana yaprağını göğsüne koy. 3 4 yaprak değiştiriyordum.
⭐ Ateş için parol kullanabilirsin 4 saatte bir.
🎀 Antibiyotik içmelisin enfeksiyonun gitmesi için.
Allah yardımcın olsun…