Kızım ilk 2 ay bizimle yatakta yattı sonra hep beşiğini istedi asla bizimle yatmadı
yatakta vakit geçiririz oynar ama uykusu gelsin kıyamet kopar yerine yatmak ister
şimdi 9,5 aylık hala öyle nasıl bi bebek bu ya anormal değil mi ananım ben senin insan yatmak istemez mi babasının çok hevesi var çok çok düşkün ona sürekli keşke birlikte uyusak der kızım istemiyor sıkılıyor gerilecek dönecek kendi mekanında olacak ..
tamam bağımlı olmasın bazıları annesiz asla uyumaz onu da istemem ama bari arada yattığımızda uyusa bizimle
neden böyle bu