Mircan bu aralar bizimde sıkıntımuz var ama sizin bebeğinizin hala gece gündğz kavramının olmaması cok şaşırtıcı..öncelikle erken kaldırmakla başlayın misal veriyorum 10 nda mı uyanıyo 9 da kaldırın,ertesi günde 9 da kaldırın sonrali gün 8.30 da sonraki gün 8 de sonra 7.30 da kaldırın,ağlıcak huysuz olucakk ama alışcak,sonra 2 uyku isterse 2. Uykuyu yapsın ama geç yatıyor baktın kesinlikle uyutma mak aksam 8.30 9 da uyur zaten