Ya bu etkileri yaşayan sadece biz miyiz diye çok merak ediyorum.Hadi ateşi anladım huzursuzluğu anladım ama çocuk aşıyı oldu olduktan sonra aniden grip gibi burnu akmaya başladı aşırı derecede balgamı var.Ne yapacağımı şaşırdım.Aşıya sağlam götürdüğüm çocuğum aşıdan sonra hasta oldu.1 yaş aşısı böyle mi oluyor lütfen yaşayan varsa beni de aydınlatsın