Guner Irmak21 ben de aynı durumdayım sinir krizi geçiriyorum ve sürekli ağlama bağırma halinde gündüzde uyumuyor
Tostosannesi Irmak21 atak dönemi şuan 🤦 bizde aynı durumdayız saatlerdir uğraşıyorum yarım saat sonra işe gitmem lazım hala direniyor 😟😟
Waris Benim kızım da 18 aylık 1 haftadır aynı durumdayız. Yenidoğan dönemine döndük resmen. Uyku gerilemesi diye tahmin ediyorum🤷🏻♀️