Asilssmom mutlaka hoşaf içmelisin ben bir litre hoşaf içmiştim ne gaz ne sızı hiç bir şey olmadı çok şükür.
Dikişin acısı 10-15 günü bulur. Ara ara ağrılar olur ama ilk gibi olmaz.
Göbeğim duruyor ama daha bir aylık anneyim muhtemelen korsesiz göbek gitmez.
özsl bölgeyi dikişlere dokunmadan temizledim yani dikişlerin yerine dokunmadım. 40 çıkınca muhtemelen temizlerim dikişlerin yerini de