Kızlar bebegim 4 aylik 6 buçuk kilo 63 boy gece saat kurup beslemeye devammı yoksa ağlamasını mı beklemeliyim yani sizler uyku düzenini hiç beslemek icin uyandırmadan devam mi ettiniz bu aylarda napmaliyim gece 3lere kadar yatmıyoruz uyku uyumuyoruz yani oda ayrı bir konu tabiki🤗 acaba gece hiç kaldirmasammı