Öncelikle hayırlı olsun. Allah evladınıza hayırlı, güzel bir ömür versin. 🌸 Gerçekten de annelik dünyanın en guzel duygusu. Biz de 3 ay 7 günlük olduk. Ben de 2 sene sonra kavuştum kızıma. Gaz ile ilgili cok post açtım ama isyanım bebeğime değil onu unutmayan gaz sancılarınaydi. Şimdi de 4. Ay atağına ve uyku gerilemesine isyan ediyorum. Bebeğimi zora sokan her şeye isyan edeceğim galiba 😄 bu gaz postlarını acanlarin da benim gibi düşündüklerini tahmin ediyorum. Bugün rota aşısı yaptırdim. Sanırım yan etki yaptı ki bebeğimin karnı gurul gurul arada kıvranıyor. Ben de başında nöbetteyim arada masaj yapıyorum iyi gelir diye. Su anda da aşının yan etkilerine karşı isyan ediyorum. 😁 canı sağolsun tabi hasta olmasin da bebeklerimiz böyle şeylere şükür. Ben arada görüyorum bebeğime ısınamıyorum vs gibi postlar. Onlara çok içerliyorum. Yeni doğum yapmış olanlara lafım yok çünkü lohusa depresyonu insana her seyi düşündürüyor Allah kimseye vermesin. Ama yaşına gelmiş bebek için ısınamadım,istemiyorum vs diyorlar bu postlara çok canım sıkılıyor. 😒