Bebeğim 11 aylık bugün operasyon olacak çok stresliyim hayırlısıyla olalım bitsin istiyorum çok dua edin inşAllah aynı ameliyatı olan varsa iyileşme süreci ve nasıl gittiğini yazarsa sevinirim bu arada sünnetle beraber olsun isterdim ama doktor önermedi lagoroskopi ile testisi karında bulup aşşağıya çekiceklermiş umarım ameliyat çok çabuk geçer bebeğim daha iyi olur 🥺