İyi geceler 6 aylık kızım var gece çok sık uyanıyor yarım saatte bir uyanıp emmek istiyor açmı diye düşünüyorum kaşıkla mama vermeyi denedim sürekli yemiyor biberonla sadece gece uyumadan önce doyursam göğüsümü bırakır mı. Atak falan mı diye düşünüyorum lütfen yardımcı olun çok yoruldum benimle aynı durumda olan varmı uykusuzluk çok yordu artık beni nasıl geçecek bu zaman