K07- geçtiğimiz o dönemlerde bizim de öyle oluyodu doktorumuz biraz oyalar gibi oldu bez bölgesi pişik, mantar vs geçmeyincd farklı bir doktora gittik ve sağolsun o yönlendirdi gastroentelojiye. Ek gıdaya geçince sizde o da yemicek süt yumrta cok dikkat etmek de gerekiyo farklı besin alerjiler de meydana geliyo. Biz de kaka bi ara gürültülü ve sulu idi şimdi dha iyi