dudururu Merhaba sevgili anneler kızıma biberondan veya kaşıkla su vermek istiyorum ama kesinlikle içmiyor. Alıştırma bardağı tavsiye edermisiniz ve hangi marka önerirsiniz
Ozidem dudururu 4 aylık bebeğim var su içmiyo ama sıcakta içmesi şart emzirirken bi anda memeyü çekip biberon veriyorum hemen o şekilde ancak 50 cc içiyo tadını yabancılıyor içmiyor
Cebimerve93 Benim kızım da aynı hiç içmiyor suyu 4 aylık kontrolünde doktor yaklaşık bir su bardağı suyu gün içine yayarak vermemi söylemişti ama asla içmiyor sadece mama yiyor o yüzden su vermemi söylemişti doktor
Farahzeynep Cebimerve93 benim kızım 3 aylık sadece mama yiyor ama gösterdiğim 2 doktorda su verme dedi bana. Zaten mamayı su ile hazırladığımız için gerek yokmuş.
dudururu Şu an 5.5 aylık ve enfeksiyon geçiriyor doktor su içmesi lazım diyor ama ne mümkün çok ağlıyor mamayıda reddediyor. Çay bardağıyla da vermek istedik ama nafile
Janss Payidar 😌 Gönül bağı ? Bence tek cevabı . Gazlar kontrol altına alınmış gibi . Okudum postunu , çok sevindim . 🥰
Ozgee2323 Canım Wee Baby 753 Akıtmaz Kulplu Bardak 125 ml kesınlıkleee oglum hayatta içmezdi smdi kac kere doldrdgmu hatrlamıyorum aynı sekıl kuzenımınogluda ıcmezdı bnu aldı smdı oda ıcıyor
Sirvanaydinerr dudururu benim oğlumda hiç sevmezdi ama alıştırma bardağı aldım lıkır lıkır içmeye başladı mecbur☺️