gulyasahin Gokceylul Egzama benim bebeğimdede var kışın çıkıyor yazın yok.Doktor kışın radyatör havayı kuruttuğundan olduğunu söyledi.Bioderma Atoderm Intensive Gel yazdı onu kullanıyoruz gayet iyi geçiriyor
Seydameva Gokceylul böcek ısırmış olabilir mi sürekli olmıyırsa böyle bit durum olabilir. Egzama İçin bir şeye alerjisi olmalı ve 2 yalına kadar çoktan kendini göstermiş olmalı. Egzama olduğunu sanmıyorum böcek sinek bir şey ısırmış olabilir.
Zuleyhaaydn Gokceylul egzama gibi duruyor canım alerji daha böyle sivilce tarzı olur diye biliyorum. Havaların soğumasından kaynaklı da olabilir . Sürekli nemlendirmek gerekiyor bu mevsimde
Gokceylul Zuleyhaaydn Çok hareketli malum 2 yaş terdendir diye sürekli banyo yaptırmaya ve nemlendirmeye özen gösteriyorum. çok teşekkür ederim canım 🌸