Busraa34 güzel anne, mama kotu birsey degil 🙏🏻🙏🏻 Goguslerini sag, sut uretimini tetikler, ve emzir yinede.. mamayla takviye edersin. Ama mama bir zehir degil lutfen uzmeyin kendinizi... 🙏🏻💜 benim evladim mamayla besleniuor ilk aylar emzirdim. Eli, ayagi, keyfi herseyi duzgun 🙏🏻 Uzulmeyin, canlari icinde olsun en onemlisi o 🎈