BenMathilda Prenses21 Yeniden hamile kalinca düzeliyor desem cok mu absurt bir öneri olur 😅 Toparlayici sutyen takmak iş görüyor. Hamileligim boyunca ve sonrasında sutyen çıkarmadım. Bunun göğüslerin kendini salmamasinda etkili oldugunu düşünüyorum.
Hampmomddayy Prenses21 valla benimkilerde anneminki gibi oldu simdiden😃😃hamilelik ve 8 aylik emziriyorum ve emzirme boyuncada hic sutyen eksik etmedim ama malesef hamur gibi umarim duzelir ama hic sanmiyorum hele bekarken sifir gobek ben hamileymis gibi kalan göbeğide saymiyorum vücut mahvoldu 😊🙈
MinnakPanda Göğüs egzersizleri var. Onları yapabilirsin. Bende toparlayıcı kullanıyorum. Miorre nin. Balenli. Memnunum