Herkese iyi geceler kızlar bir sorum olacak bebeğim emzik tutmuyordu beni emzik niyetine kullanıyordu resmen bugün istediğim emzik geldi avent tuttu karnını doyurduktan sonra verdim gün boyu uyudu normalde oğlum akşam 8 de uyanır gece 12 ye kadar uyunmaz sonra uyurdu bugün mama saati doldu ben uyandırıp biraz emzirip mamasını verdim yedi ama çok uykuluydu neden böyle oldu acaba fikirli olan var mı yardımcı olursanız sevinirim