Glmrv 3 sene önce 4 yıl boyunca yaptım , 500 TL idi. Kendi oğlumun servisin de yapıyordum. Hosteslik yapmasam kendi aracımla gidip gelecektim. Hem yine kalkıp ben götürecektim hem de benzin parası çıkacaktı cebimden. Hosteslik yaptım . Hem oğlumun yanındaydım hem de para kanadım 🙃 O yüzden bana mantıklı gelmişti.