AyselAzra geçen sene başvurmak istedim nüfus müdürlüğünden oradan sadece belli bir süre yardım almak isteyenler başvuruyor
bahsettiğibşz şey çocuk doğduğu için herkese verilen ücreti soruyorsanız sosyal hizmetlere başvurmanız gerek anne Veya baba başvurabiliyormuş ve 5 yıl boyunca geçerliymiş bu hak hastaneden verilen evraklar ile yada doğum raporu ile oluyormuş öyle hatırlıyorum
bende bu sene yaza doğru başvuru yapıcam