Deletedmom280 Seda-112 suan kocaelınde oda ordan gelecek aslında onun İcın yasam sartletı degıl ev onemlı burda pek guzel bir evde yasamadım ısıtma VS hep sorun oldu o yuzden orda temiz bir ev istiyor
Seda-112 Yeni ev çok canımda dediğim gibi kiralar pahalı oluyo bi de tayin dönemi olunca zor oluyo haliyle
Deletedmom280 Seda-112 valla 1000 1500 cıkardı gozden zaten bbek olunca szde bılıyrsnz zor oluyor ısıtma vs
Eda4255 Deletedmom280 700-1000 kıra hastane normal dr pek iç acıcı degil sosyal hayat pwk yok gezikecek yeri ehh işte
Seda-112 Evet var canım polis lojmanları ama şartları nedir bilmem tokide olan evler fena değil ama eski polis lojmanları çok iyi değil
Deletedmom280 Seda-112 olsun inan ordan birilerinin sana yardım etmesi bile sana umut oluyor cnku sıfırdan basıyorsun kmseyı tanımıyorsun etmuyrsn Bn kocaelınde yasıyrm 2 senedır bir aprtmn da yasıyrm komsuluk sfr Bn cok isterdim komsularm git gel ama yok yani o yuzden allh razı olsun
Seda-112 Deletedmom280 herşey nasip kısmet canım bazen olmayınca olmuyo bişeyler 😔 rica ederim canım elimden bişey gelirse bende mutlu olurum tabii
Seda-112 Valla 2 yıldır aynı apartmandayım gidip geldiğim komşum yok valla kimse kimsenin kapısını çalmıyo ama herkes öyle diyemicem güzel ilişkileri olan insanlar da vardır muhakkak