Arkadaşlar eşi serviscilik yapan varmi kendi arabasiyla araba ve plaka almayi düşünüyoruz okul…isyeri ..trt ..hava ..alani.vb servisleri plakalar yukselicek soylentisi var bu isi yapan arkadaşlar geliri iyimi alsak pisman olurmuyuz lütfen bilgisi olan yardimci olurmu🙏