yusufmertmom Ayy 4 ay atağından mıdır bedendir 2 gündür de bu çıktı. Uyumak istemiyo, gece gündüz uykuya geçemiyor. Gece uykusu için emerken yarıda kesip ağlıyor. Ne yapsam ki
buselidunya yusufmertmom Aynısını yaşamıştık, o 4. ay atağı gerçekten berbat bi atak meme reddi, emerken anlamsızca ağlama, huysuzluk, uykusuzluk, düzen bozukluğu ne ararsan var Allah yardımcın olsun canım…… 🥲
Sudee96 yusufmertmom aynıları bizdede var 83 günlük ama bu kadar erken 4. Ay atağı olamaz heralde neden olıyor acaba 😩
Liyyam yusufmertmom 4 ay 6 gunluk kizim resmen bire bir aynii sorunlar 🥲🥲 biri beni kurtarsinnnnn 🥲🥲🥲🥲 simdiye kadar cok iyiydi uykusu iyi duzenli idiii taki tam 4 aylik olana kadar🥲 hele memede emip emip aglamasi sanirsin yeni dogmusta gaz sancisindan dolayi ememiyor ama bosuna 🙇🏼♀️
Turtis yusufmertmom Liyyam yaa aynı sorunları tam bir aydır yaşıyorum emmiyor memeyi reddediyor önceden uykusu çok düzenliydi şimdi ne yapıyor kaç saat uyuyor hesaplayamıyorum bile gece saat başı uyanıyor hep kucakta uyumak gezmek istiyor çocupum hep mi böyleydi de ben mi farketmedim diye düşünmeye başladım 🤦🏻♀️
yusufmertmom buselidunya ay bitmedi gitti. Hani en zor dönemi şu sıralar artık son 11 gün yazıyı hesaplamada ama bitirdi bizi gerçekten 🥺🥺 atak bitince hemen düzeliyor mu ya
yusufmertmom Sudee96 büyüme gelişme atağı canım 🤦🏽♀️ Atak hesaplamadan hesaplıyorum ben , 3,5 aylıkken başladı bizimki
Sirin_1313 Allah yardımcınız olsun inşallah geçicek bunlarda benimkide 2 ay 10 günlük çok şükür iyi anlaşıyoruz tabi bazen gaz sıkıntımız oluyor😊
yusufmertmom buselidunya nette 35 gün diyor yaa daha 11 gün var hemen düzelir Li yine uzatmalar oynar mı ya
yusufmertmom Sirin_1313 sağol canım valla postta bay bay night diye bi damla demişler olmadı onu alcam ataklarda kullanan çok olmuş. En azından uykuya kolay geçiriyor demişler
yusufmertmom Turtis ya bizim zaten hiç bişey düzenli değildi geç uyur kucak isterdi ama bu kadar ağlamazdı en azından. Oturuyoruz ağlıyo geziyoruz ağlıyo , uyku istemiyo falan bacaklarım ağrıdı oturmaktan
Liyyam Turtis benim kizim cok rahatti 3 ay valla sancisiz gazsiz bebekti emmesi uyumasi cok iyiydi 🙇🏼♀️ Ya simdi resmen uykuya direniyor uykusu var ama uyumak istemiyor sonsuz bi döngüye giriliyor böylece uykusuz kaldigi icin agliyor ama uyumamak icin de direniyor Ama geciceeek geciceek diye diye sabr cekiyorum🥲