muratinannesiiiiiii Kızlar ya bı bakın acil oğlum iki gün önce baya hastaydı falan neyse dün hastaneye götürdük iğne yapıldı biraz iyi oldu sonra bugün kaynanamlarla hamama gidecektik herkes dedi onu da götürün iyi gelir sıcak burnu açılır genzi temizlenir vs neyse işte götürdük gayet iyi de burnu falan açıldı zaten hiç soğuğa kalmadı direk kurutma makinesiyle kuruttuk orda saçını giydirdim sıkı arabayla eve geçtik hiç hava bile çarpmadi diyebilirm ama şuan yine ateşi var anlayamadım ateş ölçer de dijital bozuk bakamıyorum ayağı ve elleri baya sıcak alnı bir tık daha soğuk sirkeli suyla falan düşürmeye çalıştım sizce ateş mıdır ateş olsa alın daha sıcak olmaz mı sizce ? Eğer ateşse ne yapabilirim bı fikir verin nolur
Hsrtgndz muratinannesiiiiiii alnını öperek olcebilirsiniz. Sirkeli su ile silmeyin şuan bı duş aldırın ılık. Ayak altlarına limon sürün çörekotu veya udi hindi varsa sırtına ve göğsüne sürün ince tabaka masaj yapın ince giydirin pamuk giysiler oda havadar olsun biseycik olmaz sakin olun ateşinin çıkması iyi bişey eğer atesse vücut bakteriyel düşmanla savaşıyor vücudu ısıtarak onu kırmaya calisiyor bu iyi bişey sadece takipte kalın eğer ateşi varsa
Prensesimmmm1 muratinannesiiiiiii çok geçmiş olsun. Sirkeli su yapmasaydnz keşke o çok çok zararliymis ben ateş olunca atlet ve çorap ile tutuyorum giydirmiyorum çocuğu bide ılık banyo yaptırıyorum.
Polatgil muratinannesiiiiiii alnı vicut sıcaklığından fazlaysa ateştir canm uzerini incelt baktin düşmüyor duş aldır yada ıslak süngerle koltuk altina alnina kasik gibi bolgelere soğuk kompres yap
birmelekannesiiio muratinannesiiiiiii evet arkadaşım sirkeli su daha zararlı ateşi düşmüyorsa 38den fazlaysa ılık suya sok istersen ateş düşürücüde ver 4 saatte bir geçmiş olsun
muratinannesiiiiiii Hsrtgndz ya hemen normal suyla değiştim işte optugum zaman evet anlaşılıyor biraz ateşi olduğu
Hatice-aydnn Ruya34 Ateş düşürmek için kolonya, alkol, sirke ve buz kullanılmaması gerektiği, bu yöntemlerin damarların ani büzülmesi ve genişlemesine neden olarak ateşi çok daha fazla yükselttiği bildirildi.
Hsrtgndz muratinannesiiiiiii geçmiş olsun gözetim altında tutun Allah’ın izniyle biseycik olmaz bir ılık duş aldırın pamuk bı zıbın düşer insalalh Rabbim şifa versin