Lrnlkn bebeğim şuan 9 aylık. 3 buçuk aydan beri uykuları hep yüz üstü. İlk gördüğümde çok şaşırdım 3 gün sürekli kalktıkm kontrol ettim. Çok şükür kolunu kafasını yönlendiriyor. Yatırdığımız gibi dönüyor yüzüstü. Bende çok okudum koktum ani bebek ölümü vs diye ama çok şükür kendilerini kontrol ediyorlar. Bırakın istediğini giib yatsın. Öyle daha rahat demekki