Muhayyileee Merhaba kızlar. Ben sekiz ay önce doğum yaptım devletin verdiği süt ve doğum parası varmış sanırım. Çalışmıyorum sgklıyım. Bu parayı nerden alabilirim nereye başvuru yapmam lazım acaba bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim 🌸 şimdiden teşekkürler
Saudade Muhayyileee 144 hattından bilgi alabilirsiniz doğum yardımı için sadece çocuk parası veriliyor. Çalışıyor olsaydınız emzirme ödeneği ve rapor parasıda ödeniyordu
minisinannesiii33 Muhayyileee e devlete girin iş göremezlik diye aratın orda cıkıyor ne kadar yattığı🌸 Ptt ye yatıyor 250 tl civarı
Aysimam90 Muhayyileee dogum parasi 300tl pttye yapıyor süt parasi da çıkış yaptığınızda hastanede baba sigortalı ise shk gidiyor başvuruyor bölüm belgesi ile ordanda 270tl çıkıyor 2 ay sonra eşiniz aliyor
Muhayyileee minisinannesiii33 çok teşekkür ederim yatmamış gözüküyor herhangi bir yere başvuru mu yapmam lazım peki bilginiz var mı
Sunkiss Muhayyileee İkizlerim olduğu halde Bize süt parası verilmedi. ailenin gelir durumu göz önünde bulunduruluyormuş galiba yüksekse süt parası verilmiyor demişler bir araştırın bu konuyu da.
canparee Sunkiss öyle olsa bize hiç vermezlerdi canım yani eşimin kendi işi eşimin adına yattı süt parası bence bi yanlışlık var