Arkadaşlar merhaba bebeğim 8 ay 19 günlük geceleri oluşan gaz sebebiyle gecelerim gunduzume karıştı en az bir saat bağırsak gazını çıkarmakla uğraşıyorum. Bu aylarda normal mi sizce böyle gaz olması ne önerirsiniz bunun için ve sebebi ne neolabilr? Herkes ek gıdadan diyor çocuk ne yese gaz yapar mı ama yA? 😔