Merhaba güzel anneler bi sorum olacaktı bebeğim 5 ay 7 günlük 10 gün önce üşütmüştü doktora götürdük doktor bize bir kaç ilaç verdi bunları kullanıp haftaya tekrar kontrole gelmemizi söyledi bugün gittik boğazında yara varmış ishali koyu yeşil renkte geliyor 3 gündür bacak arası pişik tekrar antibiyotik verdi kullanmak istemiyorum 🤦🏼♀️Doğduğundan beri sürekli hastanelerdeyiz çokta dikkat ederim 5 ay olacak dışarıya insan içine bile çıkarmıyorum 😭