kahvekokusuu Alerjisi olan bebeğinize damla veya şurup kullaniyormusunuz, kullandiysaniz ne kadar süre kullandınız birde hangi deterjanları kullaniyorsunuz?
Banaannede kahvekokusuu ben deterjana geçmeye cesaret edemedim toz sabun kullanıyorum. Reflü şurubu kullanıyorum ams burfsn damla ve şurup önerisi alman doğru değil doktorun vermeli. Hem bebeğinin neye alerjisi var hepsi farklı tepki veriyor. Benim bebeğimde alerji doktorunun kendi yazdığı şurup bile alerji yaptı doktorum onu kullanma dedi daha sonra
Ayca77 kahvekokusuu alerji için 6. Aydan sonra damla veriyorlar, reflü şurubu kullandık bizde, doktorunuza danışmadan şurup kullanmayın
kahvekolikk kahvekokusuu bir dönem zyrtec kullandık ara ara zaditen kullanıyoruz dalan granül kullanıyorum yumuşatıcı yasak
kahvekokusuu Banaannede alerji surubu da mi alerji yapiyor 🤦 daha önce zaditen kullaniyorduk bu sefer zyrtec kullaniyoruz o mu alerji yapti acaba çünkü değişik bi kabarti var vucudunda bu sefer kan testi verdik bugün suruptansa eger cikarmi ki tahlillerde
AylinD22 Merhaba Malesef cok yogun alerjisi olan bebeğim var doktorumuz zyrtec damla verdi alerjik dönemlerine göre farklı ölceklerde kullanıyoruz. Cilt tepkili oldugu icin cildiye doktorumuz hacısakir granül deterjan veya bingo hipoalerjenik deterjan tavsiye etti. Yumusatıcı kesinlikle yasak.
kahvekokusuu AylinD22 bana hicbi doktor yumuşatıcı yasak demedi malesef ben kullaniyordum🤦 bundan sonra kullanmiyim bende
kahvekokusuu @Banaannede @Ayca77 @AyseninAnnesiiii öncelikle cevaplar için teşekkürler şurup önerisi için sormadım aslında bebeğimde 13. Ayindan beri alerjik egzama var bioderma atoderm krem kullaniyorum immunolojide deri testi yapıldı hicbirseye alerjisi çıkmadı ama bebeklerde bu test kesin sonuc vermiyormus zaten 3 yastan sonra anca belli olur dedi doktor ne bir şurup nede bir deterjan tavsiyesi vermedi kremi de zaten saglik ocagi doktoru önermişti Allahtan iyi geldi de her gün düzenli kullaniyorum 19 aylik suan 1 gun aksatip krem surmesem ertesi gün kabariyor bunun haricinde 2 kez vucudu birden su toplamis gibi kabardi acile gittik iğne yaptılar alerji surubu verdiler 2 hafta kullandim devam etmene gerek yok dedi doktor gecen hafta yine ayni sekilde birden vücudu kabardi yine acilde igne yapildi bu seferki doktor da siz niye düzenli şurup damla kullanmiyorsunuz görmüyor musunuz cocugun halini diye beni azarlamaya kalkti halbuki aylardir farkli farkli bir cok hastaneye doktora gittim sirf alerjisi yüzünden diyette yaptim yok hicbirseye alerji sadece birden bire olup geçiyor farkli farkli deterjanlarda kullandim neredeyse hepsini denedim egzama hiç geçmiyor soruyu sormamdaki amaç da doktor öyle deyince merak ettim yani devamli olarak alerji şurubu kullanilir mi 1 haftadir kullaniyoruz devam da edicez ama düzelme de yok 2 gündür de daha farkli sekilde kabarciklar çıktı vucudunda artik ne yapacagimi şaşırdım belki farkli ve etkili deterjan önerisi gelir ne bileyim ondan yazdim surubu zaten doktora sormadan asla kullanmam ki suan kullandigimiz surup var zaten uzun oldu kusura bakmayin🤗
Ayca77 kahvekokusuu ah yavrum ya kıyamam 🤦🏻♀️ bu alerjiyle başımız belada resmen, neye olduğunu bulabilsek keşke hemen, hangi deterjanı kullanıyorsunuz, uni baby parfümsüz olanı kullanıyorum, vücudu hiç tepki vermedi ama sizin deterjanla mı alakalı acaba 🤦🏻♀️
Seymagil kahvekokusuu benim bebeğimin de bağırsak solunum yolu ve cilt tepkiliydi granül deterjan ve yumuşatıcı kullanıyorum green clean, ama birşey değişmiyor vücudunda bizde yumuşatıcınin kötü bir yan etkisi olmadı. Kullanmamam gerektiğini de bilmiyorum bir sıkıntısı oluyor muydu sizde
AylinD22 kahvekokusuu bizimde yogun alerji döküntüsü ve egzama vardı yogun egzama oldugu dönem 3 gün advantan krem kullandık ama yogun bir ilaç kesinlikle doktorunuza danısmadan kullanmayın özellikle bebeklerde. Ayrıca la roche posey marka lipikar baum nemlendirici ve şampuan yıkama jeli olarakta aynı markanın lipikar syndet önerdi yalnızca onları kullanıyoruz bol nemlendirme cok önemli. sampuan nemlendirici ve alerji damlası cok iyi geldi bebegime doktorunuza danısarak bunlarıda alabilirsiniz inşallah bi an önce iyileşir bebeğiniz. Sunuda belirteyim kendi deterjanlarınızdada yumusatıcı kullanmayın ve yün halı peluş oyuncakta uzak tutarak deneyebilirsiniz belki alerjisini onlar tetikliyordur.
eminedmrr Yumuşatıcı kullanmıyorum sabun tozu kullanıyorum , alerji damlası zytrec kullanıyoruz bioderma Ataderm kullanıyoruz bir de bebek vazeleni ile cildini nemlendiriyorum, egzamaya döndü alerjik kızarmalarımız , bir de eşyalarını iki kez duruluyorum
kahvekokusuu eminedmrr benim makinemde de alerji bölümü var 3 veya 4 kez durulama yapıyor birde hicbir kiyafetini utulemeden giydirmiyorum ama degisen birsey yok malesef
Ayca77 kahvekokusuu şurubu kesseniz belki onunla alakalıdır, yeğenim 3 yaşında hala zaditen kullanıyor o biraz iyi gelmişti
kahvekokusuu Ayca77 ilk doğduğunda unibaby kullaniyordum daha sonra biri dalin almıştı onu kullandim ama kiyafeti giydirdim 15 dakka icinde cocuk ciglik cigliga bagirmaya basladi bi baktik tum vücudu kızarmış hemen cikartip baska birsey giydirdim sonra granullere gectim arada bir bitkisel dedikleri deterjanlari denedim dalin haric hicbirisi kötü yapmadi ama iyi de gelmedi simdiye kadar alerjisine dair tek fark ettigim zaten dalinle alakali olan herseye alerjili birkere de ablamda kalmıştık banyo yaptiralim dedik onda dalin sampuan vardi vucuduna degmesiyle kabarması bir oldu sampuan da sadece unibayb iyi geldi
kahvekokusuu Seymagil bende bilmiyordum simdi yorumlarda gördüm ama onu da denicem🤗 bir sıkıntı olmuyordu aslinda ama düzelme de olmuyordu halen hergun kremliyorum 1 gün aksatsam ertesi gün kipkirmizi oluyor tüm vücudu