Yesimgulcakir Neredeyse tüm giysileri lekeli , leke olduğunda hemen müdahale edemediğim için öyle yapışıp kaldılar , varmı böyle işlemiş çıkmayan lekelere çözüm bulan bu e bebekteki baby Me sprey alsam işe yararmı acaba yoksa iş işten geçtimi dersiniz 🙁
duruliyasmom Yesimgulcakir canım Duru granül sabun çok iyi. Bizim beklemiş, işlemiş kaka lekelerinden eser kalmadı.
Cansu-ata Yesimgulcakir benim de ole oldu valla ben su kaynattim icine koydum az toz deterjn koydum biraktim snra makineye attim gitti
Mstbsratls Yesimgulcakir dalan roxy kullaniyorum ve kesinlikle çamaşırlar yikandiktan sonra gunes ışığı görmeli güneşte kurutun kalmıyor leke
Yesimgulcakir Deletedmom136 evet çok iyi şeyler duydum onun için ama anında lekeye müdahalede diyor bizimki baya yıkanıpta işlemiş lekeler😁😁
Deletedmom136 Yesimgulcakir benim de vardı işlemiş lekem üstüne döküp uzun süre bekletip elimde çitileyip makinaya attım çıkmıştı 😄
MayneymisAltintop Yesimgulcakir beyaz sabun ile çitileyip makinaya atıyorum eser kalmıyor. Hatta 3-4 gün komple kakalı bir tulumvardı beyaz iyice çitiledim sonra kovada o suyun içinde bir gece beklettim hemen çıktı. Eğer o leke çıktıysa bu yöntem hepsini çıkartır😂😂
Tunammmm Yesimgulcakir baby me sıvı leke çıkarıcı kurumuş lekeleri bile çıkardı çok memnun kaldım. Makinaya atmadan önce yıkattırıp üstüne leke çıkarıcı döküp biraz beklerim sonra da yıkadım. Bazılarında hafif iz kaldı sonra tekrar döktüm ve çıktı 👍
Oznrctn Yesimgulcakir baby me çamaşır tozu bir gece bekletin sonra yıkayın çıkmayan leke görmedim daha tertemiz oluyor💕
TgcDvc Yesimgulcakir hiç işe yaramıyo e bebekteki.. viking cok amaçlı temizleyici var muhtesem ötesi bu zamana kadar attıgın kıyafete üzülüyorum.. gecen gun kiraz yedi beyaZ tişörtle sıktım yarım saat bekletip citileyip yıkadım en ufak leke yok