[silindi] meme ucunu sıktıgınizda hızlıca geliyor mu sütünüz?benimde çok erken terbiye olmuştu sıktığımda akiverirdi.cok sık emzirmekten de oluyor.terbiye olması demek bebeğim ihtiyacina göre süt oluşumu yapmasi daha yağlı süt üretmesi demek oluyor.3 ay 14 günlüguz hala yumusagiz sadece meme ile devam ediyoruz.memeler yumusak ama çok şükür sütüm iyi geliyor 🧿