Buketpoyraz Kızlar bebeğimi emziriyorum , 4aydır . 2 ay önce göğsümde sertlik oluştu ama agrı yok bişey yok sadece ele gelen bir sertlik var , 1 2 hafta öncede sivilce gibi kırmız mor bişey çıktı aynı göğüste dün afedersiniz beyaz irin gibi bişey aktı bugünde böyle yara gibi değişik olmus korkuyorum 🤦🏼♀️ Doktordan randevu aldım gideceğim , böyle bişey yaşayan var mo ? Emzirme döneminde göğüste böyle sivilce türü şeyler çıkıyormuş genelde normal diyorlar ama bilmiyorum https://imgyukle.com/i/EsoVQb https://imgyukle.com/i/EsoJ8Q https://imgyukle.com/i/Esongs
kuzey-21 Buketpoyraz bende çıkmadı ilk defa duydum üstte kalsın bi bilen çıkar belki. Geçmiş olsun doktoru ihmal etmeyin kesinlikle
06012021Alim Buketpoyraz canım bnmde öyle olmuştu artık kasimaktan yara olmuştu sonra yavasyavas geçti
Buketpoyraz kuzey-21 emziren bir tanıdığım daha var ondada öyle cıkmıs gösterdi , geçiyormuş ama böyle bu değişik oldu , teşekkür ederim tavsiyeni için