MrvSr789 mrb o dediginiz hava almadıgından dolayı pişik ve sarı kokulu akıntı oluyo aynısı başıma geldi doktor a gittim bir krem yazdı günde sabah akşam 30 dakika sırt üstü yatıp havalandırıyodum artı krem sürüyodum geçti fakat beklemeden gitmek gerek kokuyla beraber enfeksiyon a dönebilşrdi sıkmak zorunda kalırdık dedi doktorum