Merhaba bebeğim 26 günlük kakası çok cıvık tabi bu normalmiş doktorun dediğine göre ama doğduğundan beri her kakasında atlet tulum herşey batiyor bez bağlamayi mi beceremiyorum yoksa bezin markasini mi degiştireyim molfix 2 numara kullaniyorum bebek 4,5kilo yoksa küçük mü geliyor 3 numaraya mi geçmeliyim tecrübeli anneler lütfen konuya bir el atın çok muzdaripiz🙈🙏🏻