merve171214 zeeynepp19 ben kullandım işe de yaradı ilk doğduğunda çok gazı oluodu o şekilde çözüm bulmuştum hala daha arada kullanıom
Smehtap zeeynepp19 ende yastığını aldım ısıtıp karnına koyuyorum cidden faydasını gördüm halen dsha kullanırım ara ara
zeeynepp19 merve171214 yorumları iyi almayı düşünüyorum bi de burda kullanan var mı diye sorayım dedim bende mikrodalga yok fırında nasıl ısıtılır acaba
zeeynepp19 Betul43_ yaa umarım bize de iyi gelir yorumları iyiydi zaten yarın gidip alacağım inşallah iyi olur
merve171214 zeeynepp19 ben norml fırında ısıttım yada poşete geçirip sıcak su içine bırakablrsn çok sıcak olmck şeklde
Kirpigiller zeeynepp19 evet taktintan sonrası 1 saat içinde mutlaka şikayetleri biterdi altına yapardı
Cik zeeynepp19 bende aldm ama ne bileyim çokta abartmaya gerek yok gibi belki kullanmayı beceremedm ten teması mı olması lazm acaba onda gazlı bir bebeğim var o an ne yapsam nafile ama karnınınısıtmak için iyi
Betul43_ zeeynepp19 zaten senin elin yanmıcak onun da karnı sıcak olcak şekilde oldu mu işe yarar canım