Sizde yaşıyor musunuz bunu bazen randevu bulamayıp fakelı doktora gittiğimiz oluyor yA da doktorumuz izinli oluyor her biri başka bieşy söylüyor biri su ver diyor biri kesinlikle verme her konuda böyle kime neye göre iş yapacağımı şaşırdım biri yastık kullan beline kadar diyor diğeri asla kullanma diyor biri sırt üstü yatır diyor biri yan yatır diyor YouTube hiç girmiyorum kafam allar bullak oluyor benim bunlar sadece bi kaç örnek şimdi ishal sorunumuz var özele gittik ganitia testi yapıldı lökosit çıktı ve rota çıktı devlete götürdüm sadece lökosit çıktı rota için yapmamışlar test soruyorum oladabilir olmayadabilir diyor biri maflor yazdı biri reflör maflor aldım bir aydır gaz problemi olmayan çocuk catlıyor su an gazdan zorla uyuttuk