Merhabalar bebeğim 5 buçuk aylık sağ ve sol köpek dişleri görünmeye başladı yaklaşık üç haftadır böyle. Aşırı dişleri kaşınıyor salya akıtıyor benim aklımı karıştıran önce ön kesici dişlerin çıkması gerekmiyormu? Bir de bu görünen dişler tam olarak ne zaman çıkar?Bu durumu yaşayan Veya bilgisi olan varmı anneler?