RumeysaKB Herkese iyi akşamlar 3.5 aylık bebeğim birkaç gündür su gibi şeffaf kusuyor normal midir neden olur acaba daha önce böyle bir durum yaşayanlar tecrübelerini paylaşır mısınız
Nefesin-Annesi RumeysaKB üşütmüşsede öyle kusar canım benim bebeğümde aynıydı balgamsımı canım su içiriyosanda faxla verme
sarmaliklahana RumeysaKB Benım bebeğimde üşüdüğü zaman - ben üşütürsem veya midesine bastırarak tutarsak öyle kesik kusar dogumda beri. Ama suan 5.5 aylık kızım oyun oynayarak bazen fazla emiyor farkediyorumm hemen su gibi cıkartıyor. Ama içiniz rahat edecekse götürün doktora 🤗
aeaslan RumeysaKB merhaba doktorunuz ne demişti benim bebeğim de şeffaf su gibi kusuyor 52 günlük daha