Superisi_0 Merhaba güzel kalpli anneler 💕 Kızım emmiyo sagarak veriyorum mojhi , manüel kullandım ewet sut geliyor ama az ve cok zaman gidiyo onericeginiz elektirikli hangi marka olmalı memnun kaldığınız varmı anneler??
Adamira Superisi_0 doç dr murat cömert.. sayesınde sagmayı bırakdım bebegım 6 aylıkken emmeye başladı, bir araştırırn derım..
Gs26 Benim lansinoh un çift pompalı olanı ve çok memnunum hiç göğüslerim yara olmadı uzun zamandır kullanıyorum
Aliaslan1 Superisi_0 değişiyor her zaman miktarı ilk zamanlar çok gelirdi 100ün altında almadım hiç ama şimdi azaldı