Sevgili anneler çok kötü grip oldum , öksürüyor boğaz ağrısı burun akıntısı vs .. ve emziryorumm 3 buçuk aylık bebeğim var ona bulaşır diye ödüm kopuyo sanki bugün bir kırgınlık vardı bebeğimn üstünde, napalirim neler icebilirm ,acil baksanız, emzirrken böyle hasta olan var mı neler yaptnz tavsiyelerinizi yazar misnz , bı an önce iyileşip bebeğime geçmesini engellemek istiyorum :(