_muzaffer66 oturup ağladığım çok oldu. Sinirimden agliyordum ne yaptıysam gecmedi. Kuru iğne ,ilaclı iğne, hacamat 2 kez, kaplica tedavisi,2 kez fizik tedavi,bir sürü ilaç krem,akliniza gelebilecek herseyi denedim .
Genelde hassas insanlar yakalanirmis bu hastalığa.Gecmiste yaralariniz kaldiysa ve bastiriyorsaniz bu duygulari ve yuzlesemediyseniz daha da bi etkiliyormus. Duzenli spor iyi geliyor🙏
Allah şifa versin.