Problem etmeyin kendinizide yetersiz görmeyin lütfen siz annesisiniz ona en iyi bakan en iyi yeten sizsiniz. Dönme olayına gelince birden oluyor zaten benim kızım 5 buçuk aylık oda dönmüyor sorun etmiyorum lütfen üzülmeyin sadece her anın tadını çıkarın