Kafayı yemek üzereyim gerçekten daha 10 gün öncesi aynı postu açtım ben sonrasında dr götürdüm evet kulak enfeksiyonu olmuş iğne verdi geçti dedi 5 gün öncesinde. Eee bu akşam gece itibariyle yine ateşlenmeye başladı ateş 38 i bulmadı ama biraz 37,7 felan olsa halsizleşiyor. Diş çıkartacak dedi. Ne zor şeymiş ne çıkmaz dişlermiş. O kadar üzülüyorum ki keşke ona gelecek şey bana olsa. Şimdi bakıyorum kafası alnı o kadar sıcak ki. Oturdum ağlıyorum başım ağrımaya başladı. Neyi var allahım neyi var, neden sürekli hastalanıyor. 16 aylık olduk 5-6 kere hasta oldu yani. Gerçekten bu süreçten çok yıprandım bunaldım artık 😔😔