Ssssraa benimde ilk doğum yaptığım zaman çıkmıştı koltuk altımda. Ne olduğunu anlamadim tabiki. Tesadüfen ablamla otururken agridi söyledim. Sık sürekli içinden süt gibi birsey çıkıyor inene kadar sürekli sık çıkar o sıvıyı dedi. Günlerce geçmedi ve sürekli sıktım ben. Içindeki sıvı bitince geçti kendiliğinden.