metesmommm <a href=“https://imgyukle.com/i/EiAjuY"><img src=“https://imgyukle.com/f/2022/03/09/EiAjuY.jpg” alt=“EiAjuY.jpg” border=“0”></a> <a src=“https://imgyukle.com/f/2022/03/09/EiAXB0.jpg” alt=“EiAXB0.jpg” border=“0”></a> Bi kaç saat sonra çıktı kızlar. Başına böyle bişe gelen var mı. Adetim 4 gün gecikti test yapayım dedim bişey yoktu ikinci Çizgi falan. Tekrar baktım görünce şok oldum 🥲 5 Aylık bebeğim var. Olabilir mi ?
Laden metesmommm test yaptıktan sonra ilk 10 dakika içinde çıkan sonuç doğrusu oluyor. Bu testler bekleyince pozitif oluyor🌺
VERA19 metesmommm Birkaç saat sonra baktığınız sonuç doğru değildir ama yine de bariz çizgi var diye ikilemde kalıp bir daha yapardım ben testi😂
Pnarferah İlk 5 dakika da çıktıysa hamilelik vardır ama daha sonra çıktıysa kuruma çizgisi diyebiliriz
metesmommm VERA19 Test bir taneydi 🥲 Kan testi vereyim diyorum. Adetim de sapmazdı hiç öyle olunca bi acaba mı dedim 🤦🏻♀️
Mervexxx metesmommm ben bu testle yapmıştım 1 saat sonra baktım çizgi aynı bu şekilde ve hamileymişim.. 🤭
birtutamsac metesmommm bence siz direkt gidin kan verin. Çizgi kuruma çizgisi gibi gelmedi bana. Bir de Şüpheli ilişki yaşadıysanız emin olmak adına en güzeli kan
Rabia1111 metesmommm ılk 1 sene adet duzensızlıgı zaten oluyo bıde emzırıyosanız ama tabı kan testı daha garantı olur
Ayselcvk Kuruma çizgisi olsa bu kadar net olmazdı canım ama adetinde geçmiş bu seferde 5 dk içinde çıkması lazımdı :) hayırlısı olsun inşallah haber et bari yarın :)
metesmommm Ayselcvk ama adetinde geçmiş bu seferde 5 dk içinde çıkması lazımdı :) Evet canım ilk hamileliğimde anında pozitif görmüştüm kop koyuydu. Haber ederim sonucu tabii ki. Regl olcak gibi de sancı var karnımda sabaha çıkmaz gibiyim 🤷🏻♀️ ama diğerinde de böyle olmuştu 😅😅😅 kafamda deli sorular
cisem3535 metesmommm bir ablamında bu şekildeydi testi yapıyor negatif atmayıp bir kaç saat sonra bir bakıyor pozitif ve hamileymiş
metesmommm cisem3535 🥲 Hadi ya Desenize herşey olabilir. İçimde rahat ama bakalım yarın sonuç ne çıkacak