Merhabalar oğlum 1 yaşında enfeksiyon geçirdi sonrasında kulak arkasında beze fark ettim dr geçici sıkıntı olmaz dedi şuan 1,5 yaşında ve çoğaldı ultrason çekildi de baya büyümüş ama temiz büyüsene sıkıntı olmaz dedi içim rahat etmiyor aranızda bunu yaşayan var mı acaba