Arkadaşlar 15 aylık kızım var hiç doğru düzgün yemek yediremiyorum . Sevdiği çorbaları bile içmek istemiyor resmen hele şu bir kaç gündür sabah bir başlıyor yatana kadar sürekli meme meme diye geziyor vermesem ağlıyor emzirmeden hadi kahvaltısını yaptırayım diyorum sadece zeytin peynir yiyor avakado muz varsa onları yer onun dışında çorba içiyor ama ymeek asla yedirtemiyorum. Sürekli emmesi normal mi gerçekten çok sıkıldım artık her saniye emmek istiyor yemek bile yaptırmıyor ağlıyor bacağıma sarılıyor bu ayda birşeymi var atak falan 😫😖😖