Kızlar selam 🙂 oğlum 3 ay 8 günlük kaynanam neredeyse 2 ayllikken başladı eşime söyledim bak söyle çok erken daha otutturmasin diye.Her akşam ki gibi bu akşam da bizdeydi ve yine otutturdu.Esim otururma dedi bişey olmaz bel batması geçti diyo sanırsın doktor.Cok sinirlendim bişey söyleyemedim ama yarın doktora mesaj atıp soracağım ne kadar doğru diye.Zaten zamanı gelse doktor destekli şekilde oturmaya başlar der daha ay başında gittik öyle bişey demedi yüz üstü yatir dedi sadece.Siz ne zaman basladiniz otutturmaya ve doktor mu söyledi